Saker man gör när man är hemma och är sjuk

En sak som inte är rolig är att ligga sjuk i sitt studentrum, det finns nog inget som känns så ensamt och omysigt. Så igår kväll åkte jag hem till mamma och pappa för att vara sjuk där i stället. Mamma och pappa är på jobbet så jag och katterna har huset för oss själva. Då gör man små saker som inte är så jobbiga, som att måla på ett nytt lager rött nagellack, sy på pärlor på en tröja, dricka kaffe ur små små fina koppar som man måste fylla på var annan sekund för att man dricker ur dem så fort och bläddra i fina böcker.
Väldigt lugnt och väldigt mysigt.














Kommentarer
Postat av: felicia

ja, det är en butik som även har sitt kontor i malmö! så det blir roligt. och jag tror det kommer gå jättebra för dig hur som helst!! ja, vi får boka in en fika eller något sånt! jag har rätt mycket tid eftersom jag är där så himla länge haha men du kanske kan säga när det passar dig eller så! fast det är kanske lite tidigt att veta det nu..

2012-02-05 @ 20:49:48
URL: http://tigerlilys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0