Superfrukost och flanering i vårsolen

I morse vaknade jag hemma hos min kusin Erik och hans fina flickvän Nicole. Erik började direkt med att baka scones och göra smoothies, hur fint som helst!



Dom bor i en stor ljus lägenhet med rutigt golv i köket. Det ska jag också ha när jag har ett kök.



Efter den goda frukosten gick vi för att titta på vart jag ska vara på min praktik, så att jag hittar i morgon när jag cyklar dit.





Gatan där Erik och Nicole bor har massa små hus och inte ett enda är det andra likt. Det känns nästan som utomlands.



Det är alltså i det här huset som jag kommer hålla till i dom närmsta två veckorna, det ligger precis bredvid operan. När vi tittat klart på vart det låg så gick vi lite på stan, fikade macaroons och kaffe på ett mysigt café.



Efter det gick vi hem och åt lasagne med min kusin Karin och min andra kusin Marias dotter Vera. En mycket mycket trevlig dag! Om en stund ska jag försöka sova vilket nog inte kommer gå så herrans bra för jag är galet nervös inför morgondagen...



Kommentarer
Postat av: Anna

Superavis på kusinhänget! Lycka till imorgon!

2012-02-26 @ 21:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0