Linköping

På fredag morgon tog jag tåget till Linköping. Jag tycker om att åka tåg långt, det är mysigt att titta på film samtidigt som åkrar och städer svischar förbi utanför fönstret.





Vid lunch kom jag fram till Linköping där Lovisa mötte upp mig.
Vi gick hem till henne och lagade omelett med fetaost och spenat, mycket gott blev det!











Resten av dagen drack vi te och såg på Harry Potter

Lördag:

På lördagen steg vi upp sent och bestämde oss för att gå in till stan för att dricka kaffe på café.
Vi gick till Berget som var tokmysigt! Det är som att vara hemma hos en liten tant som har olika fåtöljer och soffor i alla rum.





Vi satt i fina röda plysch fåtöljer som jag ville ta med mig hem och åt biskvi



Innan vi gick lämnade vi en liten lapp i lådan på vårat bord. Så om ni någon gång är på Berget kika om lappen ligger kvar vid den röda fåtöljgruppen på övervåningen.

När vi kom hem lagade Lovisa sin special-wook till mig som vi åt i sängen, sen badade vi badkar och såg på film.



Söndag:

Idag kramade jag Lovisa hejdå och sen åkte jag tåg hela dagen! Längtar redan tillbaka till Linköping






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0