En annan somrig dag

Idag hade jag och min fina Stina bestämt att vi skulle mötas i Sandviken för att fika, men våra planer höll på att gå i stöpet när Stina lite osmidigt biter i en persikokärna och tappar en bit av tanden! Men det finns inga persikokärnor i världen som kan hindra oss från att ses så vi sågs istället någon timme senare!
 
 
Anledningen att vi sågs just i Sandviken var för att vi brukade fika på Aldos (tror jag att det heter) när Stina läste textil för två år sedan. Plus att dom har så söta blomkoppar.
 
 
Stina va finast och bjöd på fika
 
 
När vi druckit tre koppar kaffe gick vi ut och satte oss i gräset och åt jordgubbar.
 
 
När Stinas tåg gick åkte jag till Fredrik. Vi tog en lång promenad i Boulognern och pratade mest om film
 
 
Tokbra dag!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0