20 år!

Idag fyller jag 20 år! Det känns bra, känns gammalt. Jag väcktes av sång och paket, fast jag varje år ber dem att inte sjunga för mig på morgonen så vet jag att dom gör det i alla fall och det känns fint.  
Sen hade jag sådan tur att bli bjuden på födelsedagsscones som min storasyster bakat. Vi drack te och åt sconesen på verandan. Nu måste jag klä på mig för snart ska jag åka in till stan och gå på systemet för första gången och klockan tre är det kalas för familjen och imorgon kalas för mina vänner!
 
Här är en film som världens finaste Frida Stenmark gjorde till mig när jag fyllde 16 år och var rödhårig!
 

Kommentarer
Postat av: Frida

alltså var det verkligen när du fyllde sexton? trodde att den var till din femtonårsdag?? ?? ? ? ? ??? ? ? ? ? ??? ? ? ??? ?? ? ?? ? jaja. pusipusipusipusi. hoppas du hade en fin födelsedag!

Svar: haha det blev lite oklart när du skrev 15! årens går så fort! pusssss
Agnes Olson

2012-06-30 @ 12:41:18
URL: http://ohmondieu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0