tisdag och onsdag

Jag tar en liten paus i förberedandet av min födelsedag och storstädning av huset med ett kort inlägg om vad jag gjort dom två senaste dagarna.
 
I förrgår, alltså i tisdags träffade jag Saga på Dagny's för att dricka kaffe och äta pannkakor
 
 
Det var Amerikanskapankakor med choklad och valfritt tillbehör. Jag tog såklart hallon för det är godast! Galet gott var det och mätt blev man!
 
 
Sen åkte jag hem och var lycklig över att Morden i Midsomer börjat visas på TV. Det är en väldigt somrig sak för mig.
 
Igår jobbade jag hela dagen och det börjar kännas helt okej bra för jag kan svara på en del frågor nu. Är dock lite nervös inför lördag då jag ska jobba själv...
Klockan halv 6 när jag slutade kom Britta och Niklas och hämtade mig, vi hade nämligen bestämt att vi skulle spela biljard och dricka öl. Mycket trevligt! Det är faktiskt andra gången i sommar som jag gör det och det är väldigt roligt (fast jag är ganska dålig på det)
 
 
Jag och Britta förlorade tyvärr, så Niklas fick betala för hela kalaset. Vet inte om det var för att han är en gentleman eller för att hon i kassen tvingade honom.
 
Nu ska jag återgå till städningen och i morgon fyller jag 20 år!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0