Fotograferingar, alltså ett inlägg med bara bilder på mig.

Förutom att sy under året på skolan har jag även blivit ganska flitigt fotograferad av fotokursen. Jag har redan visat dom flesta bilderna men tänkte att det kunde vara fint med ett samlat inlägg. Så här blev det!

Stina









Karin Wednesday

Dom här bilderna är bara test bilder som jag skulle kunna lägga upp på bloggen samma dag (efter som att jag inte orkar vänta på någon konstnärlig prosess osv.) Så om ni vill se hur bilderna blev på riktigt får ni pallra er in på hennes fina hemsida Karinbrodin.com och klicka er vidare till "Of paper" så hittar ni bilder på mig.





Angelica

Angelica har fotat mig sen första stund. Redan andra dagen fick jag ställa upp mig mot en vägg och blev ombedd att le fint. Då tyckte jag det var fruktansvärt jobbigt att vara med på bild men nu har jag som vant mig. Hon har till och med fått hälla massa färg över mig! Bilderna som jag visar här är från tre av våra små utflyckter.























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0