Bröllopsyra

För ett tag sedan blev jag bjuden på bröllop av Jessica i min klass. Idag tog hon med sig klänningen till skolan för att sy in den. Vi var bara fyra stycken där idag men det blev ett tårkalas och alla fick pröva slöjan. Jag fick ett extremt "jag måste gifta mig!!!" begär i kroppen och började gråta när jag fick på mig slöjan. Det var lite konstigt att bara en slöja kunde locka fram den där känslan som jag aldrig haft förut. Men jag kände mig så vacker i den!!!



Här står jag i stickadkofta, skitit hår och en brudslöja och gråter över att jag känner mig så fin.





När jag torkat mina tårar sydde jag en klänning av tyget som jag köpte på operan



Om en stund ska jag in till Gävle och dricka vin med Britta! Så fint!


Kommentarer
Postat av: carolina

klänningen blev ju kanonfin!!!!!!

2012-04-02 @ 18:34:42
URL: http://qnockout.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0