Om man inte kan sova

När jag inte kan sova på nätterna brukar jag göra massa olika saker för att bli trött. Ett tag nu har jag sytt för hand i sängen men i natt har jag inte haft något att sy på.
Detta är vad jag har gjort istället:
  • Gjort om ett par örhängen från clips till vanliga


Dom fina köpte jag för bara en 10a på Rödakorset i Forsa när Stina var och hälsade på mig i vintras.

jag har även

  • Städat hela mitt rum
  • Hängt in mina kläder i färgordning i garderoben
  • Sorterat mina tidningar
  • Sett ett avsnitt av Mad men
  • Målat naglarna äppelröda. Tyvärr rotade jag i väskan efter min skrivbok innan det hann torka så det var bara att ta bort det igen för det blev så fult.
Nu ska jag läsa lite ur "En himmel för Eliot" innan jag ska göra ett nytt försök att sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0