Vad jag gjort sen i tisdags

Här kommer ett väldigt komprimerat inlägg om vad jag gjort sen jag lämnade Malmö för Linköping i tisdags eftermiddag.



Åkte tåg, åt äpple och tittade på Mad men. När jag kom fram till Linköping vid åtta gick jag och mötte Lovisa på hennes jobb. Hon är så duktig och bra så hon jobbar som dansfröken.



Jag fick en ros av henne för att hon är världens finaste



På dagarna var jag med Lovisa i skolan, fikade med Josefine eller ritade klänningar







Vi har även varit på något så fantastiskt som fika-buffé med Britta på Babettes kafferi som är ett litet kulturcafé. Där fick man äta hur mycket scones, kakor och mini-cupcakes man ville medans man drack osaliga mängder te. Jag brukar inte gillar grönt te så väldans mycket. Rött är mer min cup of te, men dom hade ett alldeles underbart grönt te som smakade fläder och äpple. Passade perfekt till alla godsaker!











Dom hade jättefina ljusslingor med små små lampskärmar på, en sån ska jag nog göra själv någon dag



Vi har även hunnit med att tvätta, bada badkar, äta nutella och titta på sound of music. Det var faktiskt första gången jag såg den musikalen så det var på tiden kan man tycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0