Besök från Sverige

 

I måndagskväll mötte jag och Madelene upp Josefin vid flygbussen. Vi gick till Muccis för att dricka öl och äta lite tapas och uppdatera om livet. Dagen efter sov vi ut ordentligt efter som Josefin äntligen hade fått några dagars semester. Sen gick vi runt på stan, gick in i varenda pärlbutik, köpte läppstift, drack kaffe och gick på strandpromenaden

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Om man inte är uppmärksam kan man hamna mitt i en våg och få havet i skorna...
 
Andra dagen tog jag inte en bild! Men vi var på primark, hängde på cosmo och på kvällen gjorde vi päron och chevre pizza, mycket gott!!!
 
Den tredje dagen turistade vi gärnet! Vi tittade på arkitektur, sagrada och truimf
 
 
 
 
 
 
 
 
Sista dagen, innan Josefin satte sig på planet tillbaka till Sverige gick vi på marknad. Jag köpte massa nödvändigt till sylådan som är mycket billigare här än hemma.
 
 
 

 
 
 
 
 
 
Sen gick vi till Raval och åt falafel innan jag lämnade Josefin vid bussen. En trevlig vecka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0