November, regn och plask

Dagen efter Markus fabulösa spelning hade jag och Anna långfrukost. Som jag saknat dom! Att sitta inne i värmen, dricka massa koppar te och ha tända ljus medan regnet faller utanför fönstret och frusna människor springer snabbt förbi för att slippa bli blöt
 
Vi snörade på oss skorna och fällde upp våra paraplyer och vågade oss tillslut ut i det ruggiga höstvädret
 
 
 
Efter att ha spanat in Pelle svanslös-skylten och en sväng på stan gick vi till konditori fågelsången. Jag åt en fralla med ägg och bryggkaffe till det. Till påtåren delade vi på en franskchokladtårta, som alltid!
 
 
Sen bytte jag mitt sällskap från storasyster till min vän Jonas innan jag tog tåget till Gävle för vinkväll med världens bästa Britta och Madelene!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0