Bönor och morgonkaffe

Som jag skrivit tidigare så brukar jag och Mina laga mat en gång i veckan. Denna vecka blev det tisdagslunch med bönor! Vi har nämligen gått och spanat på dom där bönorna i veckor och funderat på när det ska bli tillfälle att göra något av det. Så nu gick vi till matmarknaden vid Mina och köpte oss ett kilo
 
 
Olivolja och salt på så va det toppen!
Sen gick jag hem, såg på Torka aldrig tårar utan handskar på svt play (som för övrigt va superbra, såklart!) och sen gick jag hem till Mina igen och sov över.
 
I morse var jag tvungen att stiga upp otrevligt tidigt för att Mina skulle till skolan. Tur att Barcelona gör sig i morgonljus. Jag gick till en uteservering vid Santa Maria för att läsa och dricka kaffe. Tyckte det kunde vara fint att sitta vid katedralen och läsa om den samtidigt i boken.
 
 
 
 
Nu ska jag till IKEA!
"Det ska bli skönt att se bokstäverna å,ä och ö igen."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0