Cocktailparty

Igår hade jag, Emma, Madde och Anna planerat att ha ett litet cocktailparty! Jag och Emma började piffa oss och öppnade en flaska rosa cava som smakade godisbubblor och sen gick vi några kvarter till en inte lika cocktailig restaurang som heter Veggigarden där allt på menyn är veganskt
 
Denna bild är stulen från Emmas blogg
 
Väl på Veggigarden mötte vi upp Anna och Madde
 
 
Vi beställde in olika veganska rätter och vin. Jag åt en supergod veggibörgare med pesto och massa grönsaker.
 
 
När vi ätit upp mötte vi upp Mina och gick hem till oss. Vi satt och pratade, drack bubbel och åt ost och sånt som man bör ha på en cocktailfest tills klockan blev sent.
 
 
 
 
Då gick vi till en bar som heter Marmelade för att dricka drinkar. Jag och Anna hade siktat in oss på att dricka en cosmopolitan för det hade vi aldrig gjort, och det va det dummaste valet av drink någonsin för den va megaäcklig. Skulle ha lyssnat på killen i baren som sa att jag borde beställa öl istället....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0