Vinkar av Emma

Även denna dag började med scones! Jag ska nog fortsätta med mys-morgon varje dag framöver, passar bra nu när det är lite halv höstig känsla ute. Efter frukost gick jag och Emma till El Colectivo och stickningsfikade. Då hände något fantastiskt. Vi har varit så mycket på El Colectivo att den söta killen i kassen börjat lita på oss, så vi fick vakta cafét medan han sprang hem och hämtade fler piroger! Kändes väldigt bra! Vi satt där en stund och hade croissantfredag på en torsdag och jag hann en bra bit på min nya stickning.
 
Idag är förövrigt vädret gråmulet och det passar bra med min sinnesstämning för jag har precis blivit gräsänka. Emma har åkt till Sverige på besök i nästan tre veckor(!) och jag tänker inte ens börja beskriva hur tråkigt det känns. Vem ska nu ladda ner New Girl åt mig, sticka, sova och dricka cava med? Det enda som är positivt i detta är att jag har hela sängen för mig själv och att den lilla bra fatet kommer inte vara upptagen lika ofta.
 

Kommentarer
Postat av: em

Det är svinkallt här och jag går med mössa, tjocktröja, jacka och vantar!!
Puss på dig, min älskling!!

2012-10-26 @ 14:14:02
URL: http://snikas.blogg.se
Postat av: Anna

Alltså, ni är så himla söta!

2012-10-27 @ 20:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0