Pannkakstorsdag

Idag hade jag inget speciellt planerat så jag följde med Anna till ett köpcentrum som ligger en liten bit från centrum. Vi siktade direkt in oss på butiken forever21 och kom ganska snart ut med en varsin kasse. Jag köpte en kjol och en blus som jag visar lite senare.
 
 
Sen var det kaffedags så vi gick till ett litet och väldigt omysigt ställe där vi hade lite problem att förstå han i kassan samt att övriga gäster tittade på oss hela tiden. Trevligt!
 
Sen vinkade jag hejdå till Anna och gick vidare för att möta Mina utanför hennes skola
 
 
Här bor Mina!
 
Vi gick och handlade saker som behövs till pannkaka. Mjöl, bananer och kolasås, ja sånt ni vet.
 
 
Sen hängde vi på hennes fina balkong, åt pannkakor och pratade. Väldigt fint å mysigt!
 
 
När det blev lite mer kväll bestämde vi att vi skulle dra till Marsella, en bar där coola konstnärer hängde förr i tiden, så som Dali, Picasso och Gaudi. Men när vi kom dit var det mest en besvikelse för det var så obehagligt utanför. Vi såg till och med en och annan hora.... Så vi gick ganska raskt därifrån. Men jag hann i alla fall ta en snabb bild på hur det såg ut där inne innan vi sprang hem
 
Det var den fina torsdagen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Torra skor! Dom ser ut att längta efter lite ofärgad skokräm...tur att jag köpte en idag då!!!

2012-09-28 @ 21:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0