Sol, bad och matmarknad

Idag har jag och Emma promenerat till stranden. Jag känner på mig att mina dagar ungefär kommer se ut så här:
Äta frukost
Bada
Sola
Äta glass
Gå runt på alla gator
Och på kvällen dricka mojitos (kanske inte varje dag)
 
 
Kinderäggsglass!
 
 
Jag fick skoskav och på tok för varma fötter så jag köpte mig ett par mörkblå aspadrillos. Man kan ju inte bo i Spanien utan att ha ett par!
 
 
Sen kom vi fram till playan
 
 
 
Efter någon timme i solen gick vi och drack kaffe på en uteservering. Dagens knäppaste grej, jag fick inte dricka min kaffe ute efter som den skulle man tydligen stå och dricka vid baren? Så jag var tvungen att betala(!) för att få sitta med Emma som åt mat ute... helt knäppt.
 
 
 
Sen gick vi på matmarknad för att handla råvaror till kvällens middag. Avokado, baguett, citron och chili
 
 
 
 
Nu ska vi äta vår lilla tapas middag! Samt torka upp olivburken Emma just tappade ut i köket..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0