Fredag och sommarens första dag

Igår va det fin-fredag! En riktigt bra dag! Cyklade till jobbet innan det hade blivit riktigt ljust för att ha prov och mina första samtal, som även dom in gick i provet. Jag va så fruktansvärt nervös och lite illamående för jag ville ju verkligen klara provet så jag skulle få jobbet. Fråga efter fråga prickade jag av rätt på och jag fnös nästan när jag svarade. pffffftt tänkte jag, piece of cake om man har pluggat varje dag. Klarade alltså provet galant och tänker skryta lite till när jag ändå håller på, jag fick bäst resultat i gruppen!
 
Efter provet tragglade jag mig igenom mina första nervösa telefonsamtal som ska skickas iväg till någon viktig person. Även dom klarade jag mig levande igenom. Så när jag slutade klockan 14,00 och gick ut i strålande sol gled jag som fram och va sjukt nöjd med mig själv!
 
När jag kom hem firade jag och Madelene jobbet och att det va kvinnodagen med att äta jordgubbar. Sen gick vi till havet och satte oss efter som det va så fint väder,
 
Fint när jag cyklade till jobbet
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi promenixat klart gick vi hem och gjorde vårrullar och såg på film. Eller jag sov, Madelene såg på film.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0