helgen v11

I helgen var jag mest inne hela tiden och kom inte utanför porten förens klockan var efter eftermiddag. Jag jobbade med mina arbetsprover och dom blir fula.
 
I fredagskväll när jag slutat jobba och Madelene och jag ätit mat köpte vi ingredienser till cava-sangria.
Cava, citronläsk och apelsin. Sen gick vi hem till Ellinor och Iara för drink-kväll!
 
 
 
 
 

 
På lördagen åt vi ägg, köpte frön som vi odlade på balkongen och hade myskväll med film och surtgodis
 
 
 
 
 
 
Söndagen var en stressig dag av oklar anledning och på kvällen gick vi på en väldigt stor lost & found på en tågstation, Estació de Franca där vi även hämtade Madelenes fina fina vänner Amalia och Sara
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0