Våffeldagen i parken

Veckorna går så himla fort för vips har ännu en arbetsvecka gått! Nu har jag långledigt i 3 dagar över påsk och det ska bli väldigt skönt.
I måndags var det ju våffeldagen och då letade vi rätt på ett par tjocka små våfflor inne på Carre four, för man vill inte missa en anledning till våfflor, även om man är i Spanien utan våffeljärn. Vi packade ner tallrikar, banan och grädde och gick till parken för att ha lite våffelpicknick
 
 



 
 
 
 
 
 
 
Den senaste veckan har varit väldigt solig och jag har fått lite färg. Vi har suttit på uteserveringar och druckit kaffe med näsan och kinderna vända mot solen. Så ska jag tillbringa mina tre lediga dagar. Ute, i solen på ett berg.
 
 
 
Glad påsk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0