Dom finaste timmarna på dagen

Dom där timmarna man har direkt efter jobbe är mina bästa timmar på dagen. Klickan 14.00 när jag loggar ut och äntligen får ta av mig mitt head-set och cykla hem.
 
Idag är det underbart(!!!) väder så jag mötte Madelene i parken. Hon hade med sig lite mellis som vi åt i gräset innan vi gick till ett litet café som vi hittade igår.
 
 
 
 
 
 
Dom hade hemmagjord glass som Madelene provade. Päron och pistage. Jag försökte läsa tidningen och fattade ganska lite om vad som hänt i världen. Tips, om ni beställer päronglass i Spanien var noga med hur ni rullar på R, det kan bli få en helt annan betydelse!
 
 
 
 
 
När vi kaffat och glassat klart gick vi tvärsöver gatan till en fruktbutik
 
 
 
 
 
Dom hade dom finaste körsbären som vi var tvungna att köpa med oss hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0